MISIUNE

Calitate inalta, precizie a executiei, prospetime a produselor, selectie atenta a celor mai bune materii prime, respect si consideratie pentru clientii nostri: acestea sunt cuvintele cheie si valorile Ferrero, care au ajutat la popularizarea produselor companiei, iubite de milioane de consumatori din intreaga lume. Produsele companiei sunt rezultatul unor idei inovatoare si sunt adesea imposibil de imitat, in ciuda faptului ca sunt distribuite pe larg, si au devenit o parte a memoriei colective si a obiceiurilor multor tari, unde adesea sunt considerate adevarate simboluri culturale.

Ferrero inseamna intotdeauna grija pentru igiena, mediu, probleme sociale si comunitatile locale in care compania este prezenta, cat si pentru propriile sale resurse umane.
Astazi, multe produse Ferrero sunt globale, in sensul ca se comercializeaza pretutindeni. Ferrero este acum pe locul patru in topul celor mai mari grupuri de produse de cofetarie din lume.

Cu toate acestea, caracteristica ce diferentiaza compania Ferrero este „glocalitatea” (gandeste global, actioneaza local) compania fiind atat globala cat si locala, axandu-se pe dezvoltarea internationala, insa nepierzandu-si imaginea relatiei sale cu comunitatile locale.

Clientul este mereu in centrul strategiei noastre. Relatia Ferrero cu clientii sai se bazeaza pe incredere reciproca, pe termen lung, si este construita pe baza expertizei, experientei, intelegerii si intuitiei. Este o masura a interesului Ferrero in nevoile consumatorilor, si este un factor cheie al succesului companiei.