POVESTEA UNEI FAMILII

Principalul protagonist in dezvoltarea Grupului este Michele Ferrero. Animat de dorinta de a crea produse noi bazate pe cele mai inovatoare idei, el a revolutionat obiceiurile alimentare a milioane de consumatori.

Bucurandu-se de suportul sotiei sale, Maria Franca, el a fost primul producator italian de dupa cel de al doilea razboi mondial care a deschis fabrici si birouri in afara granitelor, transformand compania intr-un grup cu adevarat international.

Dar pentru a descoperi reteta succesului sau, trebuie sa ne intoarcem inapoi in anii ’40. Acestia sunt anii in care Piera si Pietro, parintii lui Michele, au transformat cofetaria pe care o detineau intr-o fabrica.
Dar primii pasi decisivi spre succes s-au facut datorita produselor create si elaborate de Pietro Ferrero si de catre fiul sau Michele, pe atunci foarte tanar. Un alt pas important a constat intr-o eficienta retea de vanzari dezvoltata de Giovanni, fratele lui Pietro (decedat in 1949).

Acum, povestea Ferrero a ajuns la cea de a treia generatie: Pietro si Giovanni Ferrero, fiii lui Michele si ai Mariei Franca. Acestia au condus impreuna operatiunile grupului din pozitia de Managing Directors, timp de peste 10 ani.
In aprilie 2011, Pietro Ferrero a murit in mod tragic in Africa de Sud, in timp ce participa la o misiune umanitara inspirata si condusa de el, cu scopul de a relansa Ferrero Company Enterprises.
In prezent, Giovanni Ferrero continua sa conduca operatiunile companiei cu succes, propunandu-si scopuri si mai ambitioase, bazandu-se pe inspiratia si motivatia care i-a animat atat pe parintii sai, cat si pe fratele sau. Astazi la fel ca si in trecut, s-a mentinut aceeasi structura bazata pe valorile familiale.
Pe scurt, dincolo de marca, cifra de afaceri si dezvoltarea unei companii multinationale, se scrie povestea unei familii piemonteze care si-a castigat o putere de crestere extraordinara, pornind de la motto-ul Fundatiei Ferrero: “Munceste. Creeaza. Ofera.”