Ferrero in cifre

Cresterea Grupului in 2017/2018

O REALITATE GLOBALA

Ferrero Group a aprobat Situațiile Financiare Consolidate pentru anul încheiat la data de 31 august 2018 cu o cifră de afaceri de 10,7 miliarde Euro

Ferrero International S.A., compania mamă a Ferrero Group, a aprobat Situațiile Financiare Consolidate ale Grupului pentru anul încheiat la data de 31 august 2018. La data respectivă, Ferrero International S.A. deținea 94 de companii în întreaga lume și 25 de fabrici de producție funcționale. Produsele Grupului sunt prezente direct sau prin intermediul distribuitorilor autorizați în peste 170 de țări.
În pofida nesiguranțelor globale și a provocărilor și tendințelor din industrie, Grupul și-a putut consolida și confirma performanța în perioada 2017/2018. Ferrero Group a continuat să investească în brand-urile sale iconice și să păstreze un nivel ridicat al veniturilor din exploatare precum și să își întărească activitățile interne de cercetare si dezvoltare.

Grupul, care îl are pe Dl Giovanni Ferrero ca Președinte Executiv și pe Dl Lapo Civiletti drept CEO, a încheiat anul financiar cu o cifră de afaceri consolidată de 10,7 miliarde de Euro, în creștere cu +2,1% față de anul anterior, în care a raportat o cifră de afaceri consolidată de 10,5 miliarde de Euro.
Vânzările de produse finite au crescut cu 3,5% (6,8% la rate constante) în principal în Germania, Franța, Italia, Polonia, UK și SUA.

PRODUSE BUNE, REZULTATE BUNE

Produsele care au dus la creșterea vânzărilor nete de produse finite au fost Nutella, Ferrero Rocher, Kinder Joy, Kinder Bueno și Kinder Chocolate.

Forța de muncă medie a Grupului în 2017/2018 a fost de 31.748, în creștere de la 30.305 de angajați în 2016/2017. La 31 august 2018 se înregistra un număr de 35.146 angajați, comparativ cu 34.543 la 31 august 2017.

IMBUNATATIRI SI CRESTERE

Pentru încă un an consecutiv Grupul a continuat să investească în îmbunătățirea și extinderea fabricilor, instalațiilor și echipamentelor conform angajamentelor antreprenoriale și sociale asumate, ca parte a strategiei corporatiste. Strategiile corporatiste cheie au dus la îmbunătățiri continue ale calității și competitivității portofoliului de produse, acordând atenție deosebită prospețimii produselor, siguranței alimentelor și a mediului, care rămân un angajament important al Ferrero Group.

În data de 30 martie 2018 Ferrero Group a anunțat achiziția afacerii cu produse de cofetărie din ciocolată Nestlé USA. Unele brand-uri americane iconice precum Butterfinger®, BabyRuth®, 100Grand®, Raisinets®, și dreptul exclusiv asupra brand-ului Crunch® pe piața din SUA au devenit parte din portofoliul brand-ului Ferrero. Achiziția include, de asemenea, două facilități de producție din Illinois.

Grupul și-a susținut strategia de dezvoltare tehnologică prin extinderea capacității de producție cu investiții totale de capital de 673 milioane de Euro. Din suma totală a acestor investiții de capital, cea mai mare parte s-a concentrat pe proprietate, instalații și echipament (596 milioane de Euro) în special în Italia, Germania, Canada, Polonia și Belgia. Grupul a continuat să investească semnificativ în Luxemburg pentru construirea unei noi clădiri pentru sediul principal.