Ferrero in cifre

Cresterea Grupului in 2016/2017

O REALITATE GLOBALA

Grupul Ferrero a aprobat Situatiile Financiare Consolidate pentru exercitiul incheiat la 31 august 2017 cu o cifra de afaceri de 10,5 miliarde de euro

Ferrero International S.A., societate-mama a Grupului Ferrero, a aprobat situatiile financiare consolidate ale Grupului la data de si pentru exercitiul incheiat la 31 august 2017. La acea data, Grupul era format din 91 de companii in intreaga lume, cu 23 de uzine de productie. Produsele Grupului sunt prezente direct sau prin distribuitori autorizati in peste 170 de tari.

Pe langa incertitudinile globale si provocarile si tendintele din industrie, Grupul a reusit sa-si consolideze si sa-si confirme performanta in perioada 2016/2017. Grupul Ferrero a continuat sa stimuleze investitiile in brandurile sale iconice si sa mentina un nivel ridicat al venitului operational, precum si sa consolideze activitatile interne de cercetare si dezvoltare.

Grupul, pentru care Dl Giovanni Ferrero este presedintele executiv iar Dl Lapo Civiletti este CEO, a incheiat anul financiar cu o cifra de afaceri consolidata de 10,5 miliarde de euro, cu o crestere de + 1,5% fata de anul precedent care a raportat o cifra de afaceri consolidata de 10,3 miliarde de euro.

Vanzarile de produse finite au crescut cu 2,2% (2,5% la preturi constante), datorita pietelor europene precum Germania, Polonia, Marea Britanie si tarile din Europa de Est, in timp ce Italia si Franta au ramas constante. Dintre tarile americane, SUA, Canada si Mexic au inregistrat cresteri mai mari ale vanzarilor nete.

PRODUSE BUNE, REZULTATE BUNE

Produsele care au generat cresterea vanzarii nete a produselor finite au fost mai ales NUTELLA®, Rocher, Kinder Surprise, Kinder Joy, Kinder Bueno si Tic Tac.
Media fortei de munca a Grupului in 2015/2016 a fost de 29, 206, in crestere de la 25,784 in 2014/2015, datorita mai ales impactului primei consolidari a Thorntons. Numarul de angajati la 31 august 2016 era de 32, 990.

IMBUNATATIRI SI CRESTERE

Grupul a continuat si in acest an sa investeasca in imbunatatirea si extinderea fabricilor, a instalatiilor si a echipamentelor sale, in conformitate cu angajamentele antreprenoriale si sociale si in aplicarea constanta a strategiilor sale corporative. Strategiile cheie corporative au condus la imbunatatirea continua a calitatii si competitivitatii portofoliului de produse, acordand o atentie deosebita prospetimii produselor, sigurantei alimentare si mediului, carora Grupul Ferrero le este foarte dedicat.

In anul fiscal 2016/2017, grupul a finalizat si achizitionarea marcilor Fannie May Confections Brands, Inc. si a marcilor de ciocolata Harry London de la 1-800-FLOWERS.com, Inc. Uniunea dintre Ferrero si Fannie May are o importanta strategica si culturala bazata pe lungi istorii de familie si marci de inalta calitate.

Grupul si-a sustinut strategia de dezvoltare tehnologica prin extinderea capacitatii sale de productie, cu investitii totale de capital in valoare de 744 milioane Euro (fata de 631 milioane euro in anul precedent). In ceea ce priveste volumul total al investitiilor de capital, cea mai importanta parte a fost axata pe proprietati, fabrici si echipamente (660 milioane euro comparativ cu 552 milioane euro in anul precedent), in principal in Italia, Germania, Polonia, Canada si Luxemburg.