PRINCIPII DE BAZA IN RELATIILE COMERCIALE

Codul de Conduita in Afaceri al Grupului Ferrero, adoptat in mai 2011, a fost publicat pentru prima data in al doilea raport CSR in iunie 2011 si este impartasit din 2013 cu toti participantii din lantul valoric.

Codul se bazeaza pe principiile Ferrero, respecta Codul Etic al Grupului si defineste practicile Ferrero in urmatoarele arii:
1. excelenta in calitatea si siguranta produselor;
2. angajamentul de a proteja drepturile omului;
3. protectia mediului si sustenabilitate;
4. garantarea conditiilor de la locul de munca;
5. integritatea comerciala.

Planul ABCDE

In plus, am inclus termenul contractual de luare la cunostinta si acceptare a Codului in noile contracte semnate in 2013/ 2014, in special in domenii referitoare la productia jucariilor Kinder® si a productiei subcontractate (acorduri de fabricatie).

Acest Cod este supus unui plan de partajare numit ABCDE (A Business Code Dialogue Engagement).

LINIA TELEFONICĂ DE ASISTENȚĂ PENTRU INTEGRITATE DE LA FERRERO


Linia telefonică de asistență pentru integritate de la Ferrero se utilizează pentru raportarea problemelor de confidențialitate privind Codul de Etică si/sau Codul de conduită în afaceri. Linia este deschisă 24 de ore din 24, 365 de zile pe an si se poate accesa în 43 de limbi. Linia telefonică de asistență pentru integritate de la Ferrero este gestionată de o parte terță, Convercent. După ce s-a trimis un raport la Convercent el este imediat direcționat către Comitetul Director al Ferrero pentru analiză.
Faceți click aici” pentru a vă conecta la Linia telefonică de asistență pentru integritate de la Ferrero pentru a pune o întrebare, a raporta un incident sau pentru a afla un număr de telefon local.