Ferrero in cifre

Crestera Grupului in 2015/2016

O REALITATE GLOBALA

Grupul Ferrero a aprobat bilantul financiar consolidat referitor la exercitiul incheiat la 31 august 2016, cu o cifra de afaceri de 10.3 miliarde de euro.

Ferrero International S.A., compania mama a Grupului Ferrero, a aprobat bilantul financiar consolidat al Grupului referitor la exercitiul incheiat la 31 august 2016. La acea data, Grupul consolida 86 de subsidiare in lume, cu 22 de fabrici, dintre care trei companii care implementeaza initiativele antreprenoriale Michele Ferrero. Produsele Grupului sunt prezente direct sau prin distribuitori autorizati in peste 170 de tari. In afara de incertitudinile globale si provocarile si trendurile din industrie, anul financiar 2015/2016 a fost unul exceptional pentru Grup, care a obtinut o crestere semnificativa precum si expansiune globala. De fapt, Grupul Ferrero a generat o importanta crestere in vanzari, continuand sa extinda investitia in brandurile sale si mentinand un nivel ridicat al profitului operational, precum si consolidand activitatile de cercerate si dezvoltare interne.

Grupul, al carui Chief Executive Officer este Dl. Giovanni Ferrero, a incheiat anul financiar cu o cifra de afaceri consolidata de 10.3 miliarde de euro, in crestere cu 8.2% fata de anul anterior, cand s-au inregistrat 9.5 miliarde de euro.
Vanzarile de produse finite au crescut in principalele piete europene cum ar fi Germania, Polonia, Spania si Franta, in timp ce vanzarile din Italia s-au mentinut la acelasi nivel. Si Turcia a obtinut o crestere semnificativa in vanzari nete comparativ cu anul anterior. In cadrul tarilor americane, SUA si Mexic au inregistrat cea mai mare crestere de vanzari nete. India, de asemenea, a avut un trend pozitiv in ultimul an.

PRODUSE BUNE, REZULTATE BUNE

Produsele care au generat cresterea vanzarii nete a produselor finite au fost mai ales Nutella, Rocher, Kinder Surprise, Kinder Joy, Kinder Bueno si Tic Tac.
Media fortei de munca a Grupului in 2015/2016 a fost de 29, 206, in crestere de la 25,784 in 2014/2015, datorita mai ales impactului primei consolidari a Thorntons. Numarul de angajati la 31 august 2016 era de 32, 990.

IMBUNATATIRI SI CRESTERE

Grupul a continuat si in acest an sa imbunatateasca si sa-si extinda fabricile si echipamentele, in linie cu angajamentele sale antreprenioriale si sociale si respectandu-si strategiile corporative. Cele mai importante strategii corporative cu determinat imbunatatiri continue in calitatea si competitivitatea produselor noastre, cu atentie sporita la prospetimea produselor, siguranta alimentara si mediul inconjurator, catre care Grupul Ferrero si-a luat un mare angajament.

Grupul si-a sustinut strategia dezvoltarii tehnologice prin expansiunea capacitatii de productie, cu un capital de investitii de 631 milioane de euro (comparativ cu 646 milioane de euro in anul anterior). Din totalul investitiilor, cea mai mare parte s-a axat pe investitii industriale si de productie (552 milioane de euro sau 5.3 % din vanzarile nete, fata de 557 milioane de euro in anul anterior sau 5.8% din vanzarile nete) mai ales in Italia, Germania, Polonia, China si India.