2019-04-11

KINDER CHOCOLATE LANSEAZĂ O NOUĂ IDENTITATE VIZUALĂ

KINDER CHOCOLATE LANSEAZĂ O NOUĂ IDENTITATE VIZUALĂ

București, 11 aprilie 2019 – Kinder Chocolate lansează o nouă imagine globală, care reprezintă spiritul îndrăzneț și istețimea specifice copiilor de astăzi. Noua identitate vizuală se va regăsi pe mai mult de 500 de milioane de produse din lumea întreagă, făcând cunoscut noul simbol al curiozității în peste 60 de țări.

Prin această reînnoire globală, brandul se adaptează imaginii copiilor de astăzi, păstrând în același timp valorile tradiționale ale Kinder Chocolate. De peste 50 de ani, Kinder Chocolate este asociată cu atributele de încredere și calitate, două caracteristici cărora noua imagine le adaugă acum o notă modernă de curiozitate.

Kinder Chocolate a realizat un studiu extins care a implicat 6.800 de consumatori din șase țări pentru a identifica noua identitate vizuală a ciocolatei cunoscute în toată lumea. Cercetarea a identificat modalități prin care marca poate reprezenta copiii de astăzi într-o manieră modernă, prin trăsături simple și jucăușe. De exemplu, copiilor de astăzi le place să vadă reprezentări ale spiritului lor îndrăzneț, deoarece acest lucru îi ajută să se dezvolte. Această descoperire a devenit o motivație cheie pentru schimbarea și dezvoltarea noii identități vizuale Kinder.

Următoarea etapă a fost să ne asigurăm că spiritul explorator și bucuria jocului sunt integrate în esența brandului. Deoarece jocul este un aspect fundamental al educației și dezvoltării copiilor, Kinder a decis să-l proiecteze în noua identitate vizuală, păstrând în același timp elementele iconice și atemporale care definesc brandul, precum paharul cu lapte.

Noua identitate vizuală este în concordanță cu valorile brandului care celebrează micile momente de joacă care au un impact foarte mare în creșterea fericită a unui copil.

Despre Kinder
Vândut în prezent în 125 de țări, brandul Kinder oferă o gamă variată de produse de calitate înaltă, de la batoane de ciocolată la figurine de ciocolată pline cu surprize, care bucură copiii și adulții deopotrivă.

Despre Grupul Ferrero
De la începuturile în Alba, brandurile Ferrero au respectat mereu balanța între atenția la inovație și cele mai înalte standarde de calitate. Astfel, dedicam atenție și grijă pentru a răspunde cererii consumatorilor. Mulțumita acestor alegeri, branduri ca Nutella®, Kinder®, Ferrero Rocher® și Tic Tac® au devenit azi unele dintre cele mai cunoscute și apreciate de consumatori din intreaga lume. Află mai multe pe https://www.kinder.com/ro/ro/.

2014-07-31

Noua lege UE privind informatiile despre produse alimentare catre consumatori.

Noua lege UE privind informatiile despre produse alimentare catre consumatori.

Noua lege UE privind informatiile despre produse alimentare catre consumatori.

Read more
2013-07-10

ÎMPĂRTĂŞIM VALORILE NOASTRE PENTRU A CREA VALOARE

ÎMPĂRTĂŞIM VALORILE NOASTRE PENTRU A CREA VALOARE

Ferrero prezintă al patrulea raport de responsabilitate socială, adus la cunoștința publicului în data de 10 iulie 2013.

Read more
2012-07-05

Ferrero prezintă al treilea raport de responsabilitate socială

Ferrero prezintă al treilea raport de responsabilitate socială

Al treilea raport de CSR al Ferrero este acum disponibil, fiind prezentat public pentru prima dată la Roma, pe 5 iulie.

Read more

NEWS ARCHIVE

NEWS ARCHIVE