Principii

Angajamentul continuu al Grupului

LOIALITATE SI INCREDERE

Atentia noastra constanta pentru nevoile consumatorilor este fundatia politicii companiei noastre, inspirata de transparenta maxima si excelenta a calitatii.

Loialitatea noastra pentru consumatori si increderea pe care acestia o au in produsele noastre si care reiese din cumparaturile lor zilnice se afla in centrul relatiei de lunga durata pe care o avem cu acestia.

Practicile companiei noastre se bazeaza atat pe incredere reciproca intre colegi, dedicare si transparenta totala fata de Grup, cat si fata de societatea civila, cu ai carei reprezentanti interactionam zilnic.

RESPECT SI RESPONSABILITATE

Pe baza respectului pe care il avem pentru principiul egalitatii de tratament, promovam dezvoltarea profesionala si personala a resurselor noastre umane. De asemenea, acest lucru contribuie la consolidarea legaturilor noastre puternice cu comunitatile locale in teritoriile in care actionam.

Ne angajam sa evitam orice forma de discriminare in cadrul practicilor noastre de angajare in toate Companiile Grupului, incepand cu momentul initial al angajarii. Scopul primar al strategiei noastre de angajare este stabilirea unor relatii pe termen lung, inspirate de principiile cresterii profesionale si ale recunoasterii meritelor.

Garantam libertatea angajatilor nostri de a apartine Sindicatelor si recunoastem rolul sindicatelor in chestiunile contractuale.
Protectia sanatatii umane si respectul pentru mediul inconjurator se afla la baza practicilor noastre operationale. Ne gestionam capacitatile de productie prin utilizarea unor resurse sustenabile precum apa, energie, materii prime si de alta natura, inclusiv utilizarea resurselor reinnoibile. Depunem eforturi pentru reducerea impactului de mediu in toate formele sale, in special prin reducerea emisiilor, eliminarea reziduurilor si gestionarea corecta a resturilor.

Sustinem atat protejarea demnitatii umane, cat si respectul absolut si neconditionat pentru drepturile omului, in toate locurile in care opereaza companiile din cadrul Grupului Ferrero.
Sustinem abolirea exploatarii copiilor si a muncii fortate, in cadrul ariei noastre de influenta si de-a lungul intregului lant de productie, prin modalitati legislative specifice si relatii apropiate cu comunitatile locale.

INTEGRITATE SI SERIOZITATE

Comunicarea noastra cu clientii, inclusiv publicitatea, respecta valorile demnitatii umane, ale familiei si copiilor, in conformitate cu principiile noastre morale si etice. Acestea se bazeaza pe utilizarea corecta a produselor noastre, fiind inspirate de promovarea unui stil de viata sanatos.

Practicile noastre de propaganda pentru institutiile internationale, nationale si locale se bazeaza pe date stiintifice solide, fiind mereu inspirate de integritate si transparenta comportamentala si intelectuala.

PASIUNE PENTRU CALITATE, CERCETARE SI INOVATIE

Scopul nostru este crearea de produse unice, dezvoltand procesele de cercetare inovatoare si de productie, utilizand propriile noastre tehnologii. Pentru noi, aspectele care fac interesanta aceasta calatorie sunt pasiunea pentru cercetare, dorinta de a depasi paradigmele existente si explorarea lucrurilor noi, diferite de traditionalele discipline rigide.

Punem in aplicare proceduri de calitate si urmarire consolidate, pentru a pastra caracteristicile organoleptice si nutritive ale materiilor noastre prime.

Un element fundamental al succesului nostru este selectia atenta a materiilor prime de cea mai buna calitate, achizitionate urmand un cod etic strict cu privire la originea, cultivarea si productia acestora.

Intr-un context global al unei atentii crescande pentru subiecte precum nutritie si activitate fizica, ne axam strategia de cercetare si investitiile in productie pe crearea unor produse de calitate, dezvoltate atent ca valoare nutritiva si portionare, pentru a putea fi integrate intr-un regim echilibrat, cu atentie sporita la nevoile copiilor si ale familiilor.

ANTREPRENORIAT

Acest antreprenoriat poate fi legat de cuvantul "initiativa", o valoare ce implica ea insasi conceptele de companie si antreprenoriat, ce impulsioneaza la actiune din propria initiativa pentru a maximiza rezultatele.

Diferenta dintre o strategie stralucita si succes consta in abilitatea de a stabili o viziune clara, in proactivitate fata de propriile investitii, in respectarea propriilor teluri, in excelenta executiei.

Grupul Ferrero a intalnit asemenea succes datorita culturii sale solide si adanc inradacinate de a invata din experienta. Un element crucial al sustenabilitatii in modelul Ferrero este acumularea de abilitati tehnice si cunostinte despre produse, piete si consumatori de-a lungul timpului, ce ne ghideaza de la "a crea valoare" la consolidarea "valorii creatiei".

O entitate colectiva mareata animata de increderea in progress si de abilitatea de a anticipa un viitor mai bun decat astazi. Aceasta deoarece lumea va fi mereu cucerita de cei ce cauta succesul si afirmarea si de cei ce au determinarea sa caute in permanenta excelenta.

MUNCESTE, CREEAZA, DONEAZA - FUNDATIA FERRERO

Ne identificam cu motto-ul: "Munceste, creeaza, doneaza.", conceput si introdus de Michele Ferrero de la inceputul activitatii sale profesionale. In esenta, preferam „etica actunii” in defavoarea „exersarii imaginii”.

Aceeasi filosofie a inspirat in trecut si continua sa o faca in prezent:
  • Fundatia Ferrero, devotata atat mentinerii relatiilor Grupului cu pensionarii sai prin programe sociale si culturale, cat si pentru consolidarea legaturilor cu comunitatile locale in care operam;
  • Intreprinderile Sociale Ferrero”, bazate pe investitii si resurse derivate pentru a imbunatati conditiile de trai ale comunitatilor din tarile in curs de dezvoltare, cu atentie speciala catre copii;
  • Intregul Grup Ferrero, implicat continuu in activitati de responsabilitate sociala, ca parte integrala a modalitatii noastre de existenta si activitate, inca de la inceput.