ACTIUNI BAZATE PE VALORI

Plecand de la fundatia solida a trecutului nostru, acest Cod Etic reafirma ca deciziile si actiunile noastre se bazeaza pe valori.

Cu acest Cod Etic obiectivul nostru este sa minimizam orice nesiguranta cu privire la comportament, dar si sa oferim tuturor celor care lucreaza in compania noastra o intelegere a valorilor noastre fundamentale.

Astazi, mai mult decat oricand, este esential sa confirmam viziunea noastra etica si sa exprimam concret principiile, valorile si responsabilitatile noastre. Aceste principii ne ghideaza conduita in relatiile cu piata, in mod special cu consumatorul, comunitatile in care lucram, oamenii care lucreaza cu noi si cu fiecare factor implicat in companie.

INFLUENTAM COMPORTAMENTE VIITOARE

Numai cu eforturile noastre combinate cu implicarea putem crea un viitor solid. Este necesar sa lucram impreuna si sa ne provocam unii pe altii si pe ceilalti in munca noastra.
Pentru ca toti asociatii care isi investesc timpul, aptitudinile si ideile merita recunoastere pentru munca lor si pentru care azi reafirmam principiile si valorile care pana acum au garantat succesul nostru.

Nu putem uita ca un Grup ca al nostru, care a trecut printr-o extraordinara expansiune la nivel global, necesita o balanta interna sensibila intre contradictiile care apar din aceasta crestere: libertate vs. reguli, creativitate vs. responsabilitate si initiativa individuala vs. siguranta colectiva.

In acest context, acest Cod Etic reprezinta o oportunitate nu doar pentru a formaliza o excelenta bine determinata dar si pentru a crea un ghid, o "busola" ce dirijeaza complexitatile din viitorul nostru atat intern cat si extern.

LINIA TELEFONICĂ DE ASISTENȚĂ PENTRU INTEGRITATE DE LA FERRERO


Linia telefonică de asistență pentru integritate de la Ferrero se utilizează pentru raportarea problemelor de confidențialitate privind Codul de Etică si/sau Codul de conduită în afaceri. Linia este deschisă 24 de ore din 24, 365 de zile pe an si se poate accesa în 43 de limbi. Linia telefonică de asistență pentru integritate de la Ferrero este gestionată de o parte terță, Convercent. După ce s-a trimis un raport la Convercent el este imediat direcționat către Comitetul Director al Ferrero pentru analiză.
Faceți click aici” pentru a vă conecta la Linia telefonică de asistență pentru integritate de la Ferrero pentru a pune o întrebare, a raporta un incident sau pentru a afla un număr de telefon local.