COMUNICARE RESPONSABILA PENTRU ALEGERI INFORMATE

Cresterea la nivel mondial a atentiei pentru dieta, nutritie si activitate fizica este foarte importanta in comunitatea internationala a mancarurilor si bauturilor, din care face parte si Ferrero.

Ferrero sustine notiunea potrivit careia comunicarile comerciale sustin consumatorul in luarea deciziilor potrivite despre mancaruri si bauturi, la fel si in intelegerea rolului nutritiei, dietei si activitatii fizice pentru a obtine un stil de viata sanatos si activ la nivel mondial. Transmitand comunicari comerciale consistente cu principiile de nutritie, activitate fizica si alegeri personale, industria joaca un rol important.

Ca jucator din industria globala, Ferrero aplica in mod consistent "Cadrul de comunicare responsabila pentru mancaruri si bauturi" (Framework for responsible food and beverage communication), adoptat de ICC - International Chamber of Commerce, precum si codurile regionale si nationale autoreglementate dezvoltate local pe aceasta baza.
Ferrero recunoaste nevoia pentru implementarea mecanismelor propice de sanctionare sau amendare a reclamelor care nu respecta cerintele mai sus mentionate.

Ferrero considera ca o autoreglementare a comunicarilor comerciale determina un cadru valoros pentru a deservi interesul consumatorului in a primi informatii adevarate si corecte.

Acesta este motivul pentru care Ferrero, atat individual cat si prin asociatiile de care apartine (cum ar fi WFA (the World Federation of Advertisers - Federatia Internationala a Agentiilor de Publicitate), si IFBA, the International Food & Beverage Alliance - Alianţa Internaţională a Producătorilor de Alimente şi de Băuturi), este un jucator activ in procesul de autoreglementare atat la nivel national cat si international.

PRINCIPIILE DE PUBLICITATE SI MARKETING ALE FERRERO >