POLITICI DE COMUNICARE

In lumea industrializata, dezvoltarea unor stiluri de viata din ce in ce mai sedentare, din motive fie personale fie de mediu, a cauzat o crestere a numarului de probleme de sanatate asociate partial, direct sau indirect alimentarii excesive. Astfel, am studiat cu grija care sunt efectele produselor noastre asupra metabolismului atunci cand sunt consumate normal.

Rezultatele testelor clinice, realizate strict conform reglementarilor, ne-au asigurat complet de echilibrul de grasimi, zahar si chiar al senzatiei de satietate pe care il ofera produsele noastre. Incidenta obezitatii si cresterea sa rapida chiar si printre cei foarte tineri ne-a determinat totusi sa sustinem activ programe de educatie nutritiva (EPODE, sponsorizat impreuna cu Directoratul de Sanatate si Protectia Consumatorului al Comisiei Europene) in multe tari in care operam, cat si initiative al caror scop este invatarea diferentei dintre publicitate si programe (Media Smart). In plus, Ferrero este implicat activ in promovarea publicitatii responsabile, care respecta codurile de auto-reglementare recunoscute de Camera Internationala de Comert.

EPODE
www.epode.fr

MEDIASMART
www.mediasmart.org.uk

ICC
www.iccwbo.org

Începând cu 1 ianuarie 2012, grupul Ferrero aplică norme speciale privitoare la publicitate și la marketing, ale căror text complet poate fi consultat în întregime pe
site-ul nostru Corporate >